Benvinguts al bloc d’OBRINT TRAÇA. Som un grup de persones que ens uneixen les mateixes aficions, l’esport i la muntanya. L’objectiu d’aquest bloc és ser l’eina per organitzar i exposar les nostres activitats. Aquest equip és obert a tothom amb ganes de passar-s’ho bé i que vulgui córrer una estona amb companyia.




dissabte, 1 de novembre del 2008

ALGUNES FOTOS 2008

Hola obridors i públic en general. Com que estem fent difusió de la pàgina web a molta gent, per tal que hi trobin alguna cosa entretinguda, afegeixo un repertori de fotografies d'aventures que hem realitzat aquest any. No és un comiat de l’any, encara tenim temps de fer-ne moltes més.
CURSA DE TIVISSA
CURSA TIVISSA 2008
CURSA DE FALSET
CURSA FALSET 2008
ULTRA TRAIL ANETO
ULTRA TRAIL ANETO 2008
REUS-PRADES-REUS
REUS-PRADES-REUS
CURSA PAÜLS
CURSA PAÜLS 2008
CURSA MONT-RAL
CURSA MONT-RAL 2008

Va ser en aquestes dates (cursa Mont-ral) que em vaig retrobar amb Jabalí i em va engrescar a participar en aquest món. Per això no tinc més àlbums, però per ser el meu primer any no em puc queixar de les activitats realitzades.

Salut i kms !!!